Mesto Vranov nad Topľou, Dr. C. Daxnera 87, 093 16 Vranov nad Topľou
vyhlasuje výberové konanie na pozíciu
„Vedúci oddelenia verejnoprospešných služieb“
Pracovná náplň:
- organizácia, riadenie a kontrola verejnoprospešných služieb, menších obecných služieb a aktivačných prác na území mesta Vranov nad Topľou ( najmä letná a zimná údržba komunikácií, čistenie verejných priestranstiev, správa a údržba verejnej zelene, detských ihrísk, nakladanie s komunálnym odpadom a drobným stavebným odpadom ).
Požiadavky na vzdelanie, kritériá, schopnosti a odborné predpoklady:
- vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v technickom odbore
- bezúhonnosť
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
- prax najmenej 10 rokov, z toho prax v riadení najmenej 5 rokov
- užívateľské ovládanie PC ( MS WORD, EXCEL, Internet )
- znalosť platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na samosprávu, skúsenosti z oblasti zabezpečovania verejnoprospešných služieb v samospráve
- samostatnosť a flexibilita
- manažérske, organizačné, komunikačné schopnosti
- vodičský preukaz skupiny B aktívne
- vodičský preukaz skupiny C a T vítaný
K písomnej prihláške do výberového konania je potrebné pripojiť:
- žiadosť o účasť vo výberovom konaní
- štruktúrovaný profesijný životopis
- motivačný list
- overenú kópiu dokladu o dosiahnutom vzdelaní
- čestné vyhlásenie uchádzača o bezúhonnosti
- písomný súhlas uchádzača so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
- písomnú koncepciu činnosti oddelenia
Termín podania písomnej prihlášky do výberového konania s požadovanými dokladmi je do 12.08.2019 do 13:00 hod. – rozhodujúci je dátum doručenia písomnej prihlášky, nie dátum podania na pošte. Prihlášky spolu so všetkými požadovanými dokladmi je nutné zaslať poštou alebo odovzdať osobne v podateľni Mestského úradu vo Vranove nad Topľou. Uchádzač, ktorý nepredloží k svojej žiadosti všetky požadované doklady v stanovenom termíne, bude z výberového konania vyradený.
Písomnú prihlášku do výberového konania s požadovanými dokladmi zasielajte alebo doručte osobne v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie na funkciu vedúci oddelenia verejnoprospešných služieb – neotvárať “ na adresu:
Mestský úrad Vranov nad Topľou
Dr. C. Daxnera 87
093 16 Vranov nad Topľou
Predpokladaný termín nástupu: 01.09.2019
Výška základnej zložky mzdy je 950 EUR mesačne brutto a závisí od kvalifikačných predpokladov, doterajšej praxe a pod.
Termín a miesto výberového konania oznámi výberová komisia prihláseným uchádzačom, ktorí splnia predpoklady najmenej 7 dní pred termínom jeho konania.
Uchádzač musí absolvovať výberové konanie formou pohovoru. Uchádzač bude prezentovať vlastnú koncepciu činnosti oddelenia verejnoprospešných služieb.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo nevybrať žiadneho z uchádzačov, ak žiadny uchádzač nesplní podmienky stanovené v tomto oznámení o vyhlásení výberového konania alebo žiadny uchádzač nebude vyhovovať a má právo vyhlásiť nové výberové konanie.
Vo Vranove nad Topľou 1.8.2019
Ing. Ján Ragan
primátor