Výzva na predloženie ponuky
v rámci postupu verejného obstarávateľa podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o VO“) na poskytnutie služieb
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona o VO:
- Názov organizácie: Mesto Vranov nad Topľou
- Adresa organizácie: Dr. C. Daxnera 87/1, 093 16 Vranov nad Topľou
- IČO: 00332933
- Krajina: Slovenská republika
- Internetová adresa organizácie: www.vranov.sk
- Kontaktné miesto: Mesto Vranov nad Topľou, Mestský úrad, Dr. C. Daxnera 87/1, 09316 Vranov nad Topľou
- Kontaktná osoba: Ing. Imrich Kónya
- Telefón: 057/4422 551–3
- E-mail: imrich.konya@vranov.sk
Stránkové hodiny v verejného obstarávateľa v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. Verejný obstarávateľ podľa §7, ods. 1, písmeno b) zákona č. 343/2015 Z.z.
2. Predmet obstarávania:
- Názov zákazky: Riadenie a informovanie a komunikácia pre projekt „Inteligentné mesto Vranov nad Topľou“
- Druh zákazky: služba
- CPV kód:
- 85312320–8 Poradenské služby
- 79412000–5 Poradenské služby pre finančné riadenie
- 79418000–7 Poradenské služby pre obstarávanie
3. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa služieb riadenia a informovania a komunikácie projektu: Inteligentné mesto Vranov nad Topľou". Mesto pristúpilo v roku 2020 k podaniu žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v zmysle podmienok Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, prioritná os 7 – Informačná spoločnosť, špecifický cieľ 7.4 – Zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernmentu, kód výzvy – OPII-2020/7/11-DOP – Moderné technológie. Táto žiadosť bola úspešná.
Hlavným cieľom predkladaného projektu „Inteligentné mesto Vranov nad Topľou“ je zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernmentu služieb prostredníctvom implementácie moderných technológií pre obyvateľov mesta Vranov nad Topľou. Predmetom projektu je zavedenie prvkov IoT a vybudovanie IKT platforiem na Smart manažment mesta Vranov nad Topľou, ktoré budú zamerané na získavanie údajov, ich analýzu a poskytovanie, ako aj na prepojenie externých senzorov v rámci mesta s cieľom prijímať rozhodnutia a realizovať politiky v dotknutých oblastiach na základe takto získaných dát. Prostredníctvom projektu sú riešené nasledovné životné situácie: Dopravné nehody a priestupky, Územné plánovanie, Ochrana prírody a krajiny, Cestná doprava a parkovanie, Slobodný prístup k informáciám, prístup k odtajneným skutočnostiam, archívy, Iná podpora, slobodný prístup k informáciám, prístup k odtajneným skutočnostiam, archívy. Výstupom projektu je koncová služba „Poskytovanie údajov o dopravnej situácii, parkovaní, meteorologickej situácií a o kvalite životného prostredia“.
Táto zákazka je rozdelená na tri časti:
- Komplexné riadenie projektu
- Zabezpečenie procesu verejného obstarávania
- Zabezpečenie publicity projektu
Prvá časť: Komplexné riadenie projektu
- projektové riadenie: zodpovednosť za implementáciu projektu súlade so schválenou zmluvou o NFP, zodpovednosť za napĺňanie merateľných ukazovateľov projektu, komunikácia s RO/SO v oblasti vzťahov vyplývajúcich zo zmluvy o NFP, priebežné sledovanie pokroku projektu, riadenie a kontrola projektového tímu, kontrola plánovaných cieľov a aktivít projektu, zodpovednosť za správne evidovanie výstupov projektu. Pridelený projektový manažér bude spĺňať najmä tieto kvalifikačné predpoklady: vysokoškolské vzdelanie minimálne 2. stupňa, minimálne 3 ročná prax v oblasti prípravy, riadenia a implementácie projektov spolufinancovaných z prostriedkov fondov EÚ; skúsenosti s riadením minimálne 1 projektu obdobného charakteru alebo výšky NFP.
- finančné riadenie: zodpovednosť za správne finančné riadenie projektu v súlade so schválenou zmluvou o NFP, zodpovednosť za čerpanie rozpočtu v súlade s pokrokom v implementácii projektu a dosahovanými ukazovateľmi, zodpovednosť za komunikáciu s RO/SO v oblasti finančných vzťahov vyplývajúcich zo zmluvy o NFP, zodpovednosť za prípravu a včasné predkladanie žiadostí o platbu, vrátane úplnej podpornej dokumentácie, zodpovedá za oprávnenosť výdavkov prijímateľa v súlade s platnými pravidlami oprávnenosti. Pridelený finančný manažér bude spĺňať najmä tieto kvalifikačné predpoklady: vysokoškolské vzdelanie minimálne 2. stupňa, minimálne 2 ročná prax v oblasti prípravy, riadenia a implementácie projektov spolufinancovaných z prostriedkov fondov EÚ; skúsenosti s riadením minimálne 1 projektu obdobného charakteru alebo výšky NFP.
- monitoring: realizácia administratívy v oblasti monitoringu, kooperácia s interným projektovým a finančným manažérom a administrátorom projektu, asistencia pri kontrolách a auditoch vykonávaných kontrolnými subjektmi vypracovanie monitorovacích správ a doplňujúcich monitorovacích údajov, vypracovanie monitorovacích správ a doplňujúcich monitorovacích údajov. Pridelený manažér bude spĺňať najmä tieto kvalifikačné predpoklady: vysokoškolské vzdelanie minimálne 2. stupňa, minimálne 2 ročná prax v oblasti prípravy, riadenia a implementácie projektov spolufinancovaných z prostriedkov fondov EÚ; skúsenosti s riadením minimálne 1 projektu obdobného charakteru alebo výšky NFP.
Druhá časť: Zabezpečenie procesu verejného obstarávania zahŕňa:
- vypracovanie súťažných podkladov, všetkých relevantných príloh;
- stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky;
- vypracovanie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (aj prostredníctvom EVO – ak relevantné);
- odoslanie Výzvy na predkladanie ponúk uchádzačom (ak relevantné)
- vyhodnotenie ponúk a vyhodnotenie podmienok splnenia účasti uchádzačov;
- vypracovanie oznámení o úspešnosti/neúspešnosti ponuky uchádzačov a odoslanie oznámenia o výsledku verejného obstarávania uchádzačom;
- súčinnosť pri procese zazmluvnenia (Kúpna zmluva, Zmluva o poskytovaní služieb);
- vypracovanie Dodatkov k Zmluvám (ak relevantné);
- odovzdanie komplexných spisov z verejného obstarávania pre účely archivácie.
Plánovaným predmetom obstarávania v rámci hlavnej aktivity bude:
- nákup HW a SW pre riešenie okrem integrácie: nadlimitná civilná zákazka podľa §66 ZVO (rozdelená na časti) – dodanie tovarov (riešená cez EVO);
- IT služby: zákazka s nízkou hodnotou podľa §117 ZVO – poskytnutie služieb;
Tretia časť: Zabezpečenie publicity projektu
v zmysle metodických usmernení OP Integrovaná infraštruktúra, a to:
- 5 človekodní práce na výkone externých služieb súvisiacich s publicitou a informovanosťou.
4. Požadovaný termín dodania zákazky a lehota viazanosti ponúk:
Termín dodania:
Prvá časť – uvedené v Zmluve o poskytovaní služieb Druhá časť – uvedené v Mandátnej zmluve Tretia časť – uvedené v Zmluve o poskytovaní služieb
Lehota viazanosti ponúk: 12/2021
5. Miesto dodania:
sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode 1 tejto výzvy
6. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Pre každú časť bude samostatný typ zmluvy uvedený v bode 4. tejto výzvy. Návrhy zmlúv tvoria Prílohu č. 4 tejto výzvy.
7. Podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať:
- Osobné postavenie podľa §32 ods. 1 písm. e) ZVO, teda musí preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce vo vzťahu k predmetu zákazky;
- Uchádzač musí preukázať osobné postavenie podľa §32 ods. 1 písm. f) ZVO, teda že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu;
- Uchádzač musí preukázať, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. f), resp. konflikt záujmov podľa §23 ZVO nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami.
8. Obsah a spracovanie ponuky:
Predložená ponuka musí obsahovať:
- Vyplnený formulár Cenová ponuka (Príloha č.
1 Výzvy), pre tú časť, na ktorú predkladá svoju cenovú ponuku,
ktorý pozostáva z:
- Identifikačné údaje uchádzača: (obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ DPH, telefón, e-mail) s uvedením predmetu zákazky, na ktorú sa ponuka predkladá cenová ponuka uchádzača.
- Jednotková cena – človekodeň bez DPH
- Cena celkom bez DPH,
- DPH 20% (v prípade, že uchádzač je platca DPH),
- Cena celkom s DPH,
- Dátum, miesto, pečiatka a podpis štatutárneho zástupca uchádzača, príp. splnomocnenej osoby.
V prípade ak uchádzač nie je platcom DPH, upovedomí o tom vo svojej ponuke.
- Vyplnené Čestné vyhlásenie (Príloha č. 2 Výzvy), ktoré bude podpísané a opečiatkované štatutárnym zástupcom uchádzača, príp. ním splnomocnenej osoby.
- Uchádzač vyplní Prílohu č. 3 Zoznam expertov, ktorá bude podpísaná a opečiatkovaná štatutárnym zástupcom uchádzača, príp. ním splnomocnenej osoby. Túto prílohu predkladá uchádzač len v prípade, ak svoju ponuku predkladá na 1. časť zákazky – Komplexné riadenie projektu.
9. Spôsob určenia ceny:
9.1 Uchádzač vo svojej ponuke navrhne cenu na jednu, na niekoľko
alebo na všetky časti zákazky podľa požadovaného rozsahu.
9.2 Uchádzač, ktorý nie je platiteľom DPH, upozorní na túto skutočnosť
v cenovej ponuke.
9.3 Uchádzačom navrhnutá cena musí zahŕňať všetky náklady spojené
s plnením zákazky.
9.4 Verejný obstarávateľ bude hodnotiť celkovú cenu zákazky
s DPH.
9.5 V prípade, že uchádzač je platiteľom DPH, bude hodnotená cena
s DPH.
10. Lehota na predloženie ponuky:
Dátum: do 24.08.2021 (vrátane). Ponuky zaslané po tomto termíne nebudú brané do úvahy.
11. Spôsob predloženia cenovej ponuky:
11.1 Cenovú ponuku je potrebné doručiť emailom, poštou, kuriérom alebo osobne
Poštou, kuriérom alebo osobne na adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode 1 tejto výzvy (Mestský úrad Vranov nad Topľou, Dr. C. Daxnera 87/1 09316 Vranov nad Topľou)
Uchádzač vloží cenovú ponuku na predmet obstarávania do samostatnej obálky a označí odosielateľa aj adresáta. Obálka musí byť uzatvorená a označená „NEOTVÁRAŤ – Inteligentné mesto Vranov nad Topľou, časť 1/časť 2/ časť 3“.
alebo
Emailom: E-mailová adresa na doručenie cenovej ponuky je zuzana.kerekesova@vranov.sk
Do predmetu e-mailu je potrebné vložiť „NEOTVÁRAŤ – Inteligentné mesto Vranov nad Topľou, časť 1/časť 2/ časť 3“.
Cenová ponuka doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude akceptovaná. Ponuky sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku.
12. Vyhodnotenie ponúk:
12.1 Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov.
12.2 Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
12.3 Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty ihneď po vyhodnotení. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva.
13. Otváranie ponúk:
Neverejné.
25.08.2021 o 8:30 hod. na adrese Mestský úrad Vranov nad Topľou, Dr. C. Daxnera 87/1 09316 Vranov nad Topľou.
14. Doplňujúce informácie:
V prípade, ak týmto prieskumom trhu bude určená predpokladaná hodnota zákazky do 70 000 EUR bez DPH, a teda že pôjde o zákazku s nízkou hodnotou podľa §117 ZVO, tak v zmysle Jednotnej príručky pre žiadateľov/prijímateľov k procesu a kontrole verejného obstarávania/obstarávania účinnej od 15.06.2021, verejný obstarávateľ určí úspešného uchádzača na základe tohto prieskumu trhu, s tým, že víťazným sa stane ten uchádzač, ktorý splní požiadavky na predmet zákazky, podmienky účasti a zároveň splní kritérium na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena celkom.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk z dôvodu neúmerne vysokých cien v porovnaní s cenami, za ktoré sa obvykle realizujú rovnaký predmet zákazky, alebo ktorých ponúknutá cena presiahne finančné možnosti verejného obstarávateľa, alebo ktoré budú neregulárne alebo inak neprijateľné.
Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie ponuky.
Pokiaľ by verejný obstarávateľ musel zrušiť použitý postup zadávania zákazky, upovedomí o tom všetkých uchádzačov s uvedením dôvodu a oznámi postup, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požiadať uchádzačov o písomné vysvetlenie ponúk. Všetky náklady spojené s prípravou a predložením ponuky, účasťou vo verejnom obstarávaní znáša uchádzač, bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Dátum zaslania výzvy na predkladanie ponúk: 13.08.2021
Ing. Ján Ragan
primátor mesta